Ako želite da unapredite vaše poslovanje, a da pri tom izaberete pravu strategiju za to, potrebno je da znate šta vaši korisnici žele od vas.
CRM rešenje za anketiranje trenutnih kupaca može pomoći kompaniji da potvrdi i proširi podatke o svojim kupcima. Dobro istraživanje pruža vam bolji uvid u trenutnu situaciju, odnosno dobijate informacije koje pomažu da otkrijete šta pokreće kupce na njihovom putu kupovine. Pomoću ovakvog uvida prepoznaćete snage i slabosti vaše kompanije na svakoj prelomnoj tački kupca.
Uz pomoć CRM sistema možete meriti uspeh ili neuspeh svake interakcije sa kupcima.
Ankete se šalju direktno iz CRM sistema, što dodatno pojednostavljuje celokupan proces. Link do vaše ankete možete proslediti kontaktima putem imejla, SMS ili Viber poruke, a klijenti jednostavno izražavaju svoj utisak kliknuvši na dugme like ili dislike.
Čim ispitanik ispuni anketu, odgovori se prikupljaju i skladište nazad u CRM sistem, tako da odgovore možete videti odmah. Ukoliko podesite automatska obaveštenja, menadžeri mogu biti obavešteni istog trenutka o oceni dobijenoj iz ankete.
Ankete šaljete ručno ili automatski. Ručno ih generišete prilikom razgovora sa kupcem ili potencijalnim klijentom i popunite je vi tokom razgovora. Automatski šaljete anketu, kada se prilika zatvori kao dobijena ili izgubljena, kada je zahtev zatvoren ili nalog za isplatu izvršen.
Svrha istraživanja je ažuriranje i obogaćivanje postojećih informacija o klijentima.
CRM ankete se fokusiraju samo na istraživanje potencijalnih kupaca i klijenata. Cilj im je da procene korisničko iskustvo. Ovakvom procenom, vi sukcesivno možete:
U savremenom poslovanju sve je usmereno na kupca. Proizvod ili uslugu koju plasirate na tržište, pružate je potencijalnom klijentu ili kupcu, pa je zato merenje zadovoljstva kupca bitna stavka u poslovanju svakog biznisa. Kroz CRM sistem dobijate niz sistematično raspoređenih informacija koje vam omogućavaju: